Reklame

reklameDe fleste virksomheder har selv en ret god idé om, hvordan de ønsker at markedsføre sig. Men nogle gange kan det være rart at få sparring udefra eller praktisk hjælp til en konkret opgave.

MAXEffekt har arbejdet med alle lag inden for markedsføring: Fra udformning af helt overordnede kommunikationsstrategier og f.eks. sponsorpolitikker til det helt lavpraktiske så som tekst til en avisannonce eller manuskript til radio- og tv-reklamer. Ofte vælger MAXEffekt at samarbejde med et traditionelt reklamebureau eller at trække på freelance-ressourcer – f.eks. grafikere og fotografer – efter behov.

Uanset opgaven lyder det første spørgsmål altid: “Hvad vil du gerne opnå?” Jo mere præcist spørgsmålet kan besvares, jo nemmere er det at finde en god reklameløsning. Svaret er ikke altid så enkelt, som det måske ser ud til. Men MAXEffekt kan hjælpe dig, både med at blive skarp på formuleringen af dine mål og med kreative idéer til, hvordan du kan nå dem.

Reklame kan være kompliceret, og det kan være en dyr affære at få et “kreativt oplæg” fra et reklamebureau. Men sådan behøver det ikke være. MAXEffekt har erfaring med opgaver, hvor budgetterne spænder fra 5.000 til 5.000.000 kroner. Det koster penge at tjene penge – men man skal jo starte et sted.

Start med at kontakte MAXEffekt og få et uforpligtende tilbud.